هواداران استقلال بپا خیزند
نوشته شده توسط : alireza

اختصاصی استقلالی - وقتی بعد از چند سال كه داوران خارجی دربی سرخابیها را سوت می زدند، بالاخره در بازی برگشت لیگ 88 قرار بر این شد كه به جهت بالا بردن سطح داوری در ایران، قضاوت این بازی بزرگ نصیب داوران وطنی شود. اكثر كارشناسان، مطبوعات و مردم از این قضیه استقبال كردند.
در سه بازی قبل كه استقلال نتیجه مطلوب نمی گرفت داوران ایرانی عالی بودند، اما در دربی 69 استقلال پیروز میدان شد، كه این نتیجه برای عده ای كه نقش تعیین كننده ای در اذهان عمومی دارند، ناراحت كننده بود.
همیشه گفته اند انسانهایی كه ریاكار هستند و تظاهر میكنند، بالاخره روزی ماهیتشان معلوم میشود. گزارشگران و مجریان صدا و سیما، روزنامه ها، سایتها و ... كه خود را عادل می دانستند و تظاهر به بی طرفی میكردند، ماهیت خود را نشان دادند. و چه خوب شد كه این گونه شد. تا استقلال دشمنان خود را بشناسد.
تمام این اتفاقات تلخ بعد از برد استقلال در مقابل رقیب دیرینه خود آغاز شد. آیا این جرم است ؟ آیا بردن حق ما نبود؟
استقلال را متهم به خرید داور می كنند !!!
در این بازی كمك داور با شهامت پرچم خود را بالا برد و گل پرسپولیس را مردود اعلام كرد. با یكبار دیدن شاید به نظر آفساید نباشد، ولی وقتی چندبار مشاهده می كنیم، مشخص می شود كه آفساید بدرستی اعلام شده . كمك داور در این صحنه بهترین جایگیری را دارد، و فقط او می تواند نظر دهد. چرا قبل از این، كارشناسان می گفتند دوربین ها نمی توانند ملاك تشخیص باشد، و اگر كمك داور جایگیری مناسبی داشته باشد حرف او سند است، اما حالا حرفشان برعكس شده.
فقط تنها ایرادی كه از كمك داور باید گرفت این است كه از رأی خود نمی تواند دفاع كند. آقای مرتضی كریمی، مرد باش و با شهامت به همه اعلام كن كه نظرت در مورد آفساید درست بوده. از چه چیز و چه كسی میترسی؟ از چند پیامك و تهدید ابلهانه ؟
از این بازی به بعد هر كسی به خود اجازه میدهد استقلال را با الفاظی كه شایسته خودشان است مورد اهانت قرار دهد !
از مدیرعامل تراكتورسازی گرفته تا ... كه همه میخواهند جو را علیه استقلال خراب كنند.
آیا یادتان رفته كه فقط در همین دو سه سال اخیر چه ضررهایی كه خواسته یا ناخواسته از طرف داوران متوجه استقلال بوده و چه اشتباهات فاحشی داوران مرتكب شدند.
آری هوادار مراقب جریانی كه به راه افتاده باش. استقلال بیدی نیست كه با این بادها بلرزد و هواداران غیرتمند این تیم هم تا آخر ایستاده اند.در این برهه از زمان نباید تیم را تنها بگذاریم و با حضور در ورزشگاه قوت قلبی باشیم برای استقلال.
باید با فكر و منطق دست بكار شد. ما مانند دیگران نیستیم كه بخواهیم با توهین و رفتار ناشایست علیه كسی بپاخیزیم. همیشه و در همه جا فرهنگ بالای نیلوفران آبی زبانزد بوده است. در باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال (تاج سابق) اشخاصی حضور داشتند كه رفتار آنان الگوی یك ملت بود.
تاج كبیر آسیا اكنون مورد تهاجم كسانی قرار گرفته است كه لُمپن هایی بیش نیستند.
به عنوان اولین قدم به طور كلی تمامی برنامه های ورزشی صدا و سیما كه در مورد فوتبال، مسابقه نظر سنجی برگزار میكنند، تحریم می شود. و به هیچ عنوان در این نظرسنجی ها شركت نمی كنیم. به خصوص برنامه نود.
اگر هوادار استقلال هستیم به حرفمان عمل كنیم.
به امید قهرمانی استقلال در ایران و آسیا
انتهای پیام





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: بازدید از این مطلب : 949
|
امتیاز مطلب : 51
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
تاریخ انتشار : 9 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
شایان در تاریخ : 1389/8/9/0 - - گفته است :
سلام
باز هم شاسکول های شانسپولیس پودر شدن

/commenting/avatars/avatar17.jpg
ffffAtemeh در تاریخ : 1389/8/9/0 - - گفته است :
لطفا تو نظر سنــجی شرکت کنین ســـــــــوال سختی نیس فقط بگیـــــــن سنتــــی دوس دارین یا مـــدرن.

/weblog/file/img/m.jpg
داریوش در تاریخ : 1389/8/9/0 - - گفته است :
بابا دمه همه استقلالی های ایران گرم عشق است استقلال دادش اگه تونستی به وبلاگ استقلالی من یک سر بزن بازم می گم دددددددددممممممممممتتتتتتتتتت گرم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: